.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانات‌رهبري هشداري‌پدرانه به‌نخبگان بود

عضو هيات رييسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت:فرمايشات امروز رهبر معظم انقلاب هشداري پدرانه به نخبگان بود.

"محمد کرمي راد" در گفت وگو با ايرنا با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب براي چندمين بار است که نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل پس از انتخابات بيان کردند، گفت: متاسفانه پس از انتخابات تعدادي از مردم بيگناه کشته شدند و اين مساله همراه با زير سوال بردن انتخابات از سوي راديو و رسانه هاي بيگانه و تبليغات گسترده آنان بود.

وي تاکيد کرد: متاسفانه در اين انتخابات پيوندي ميان سايت هاي خبري و دشمنان ايجاد شده بود و آنان به راحتي بحث تقلب را مطرح کردند.

اين نماينده با اشاره به اينکه دشمنان تلاش کردند انتخابات ايران را زير سوال ببرند، اظهار داشت: امروز رهبري با بيان اين مسائل سعي دارند به ما يادآور شوند که عده اي در انتخابات تلاش کردند اصل انتخابات را زير سوال ببرند.

وي گفت: ايشان تاکيد کردند که ما بدانيم که شواري نگهبان نظارت کامل بر انتخابات دارد، کساني که انتخابات را زير سوال بردند مجرم هستند و قوه قضاييه بايد آنان را محاکمه کند.

رهبر معظم انقلاب امروز در جمع نخبگان تاکيد کردند: برخي با بي انصافي و زير سوال بردن اصل انتخابات بزرگترين جرم را انجام دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.